dzisiaj: 5, wczoraj: 33
ogółem: 206 294
statystyki szczegółowe
Mamy zaszczyt zaprosić Wasz Klub do wzięcia udziału w Turnieju ,,Strzybnica Football Cup" organizowany przez Akademię Piłki Nożnej pod patronatem UKS Unia Strzybnica, w sobotę 29 czerwca 2013 roku na Stadionie UKS Unia Strzybnica w Tarnowskich Górach. W turnieju wezmą udział zawodnicy i zawodniczki z rocznika 2004 i młodsi, łącznie 16 drużyn. Mecze będą rozgrywane na czterech boiskach. Termin zgłoszenia drużyn do 8 czerwca. O przyjęciu do Turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Wpisowe wynosi 200zł od drużyny.
Prosimy potwierdzić mailem chęć uczestnictwa w Turnieju.
W turnieju wezmą udział następujące zespoły:
1) Górnik Zabrze
2) Ruch Chorzów
3) Ruch Radzionków
4) UKS Ajaks Częstochowa
5) Polonia Bytom
6) ROW Rybnik
7) Promotor Zabrze
8) Śląsk Świętochłowice
9) Stadion Śląski Chorzów
10) MOSiR Piekary Śląskie
11) FC Katowice
12) Warta Zawiercie
13) KS Sokół Wręczyca - Znicz Kłobuck
14) MKS Zaborze Zabrze
15) APN Strzybnica I
16) APN Strzybnica II
1. Organizator:
Akademia Piłki Nożnej Strzybnica pod patronatem UKS Unii Strzybnica
2. Termin i miejsce turnieju:
29 czerwiec 2013r. (sobota), Stadion UKS Unia Strzybnica ul. Armii Krajowej 24, 42-609 Tarnowskie Góry
3. Kategoria wiekowa:
Rocznik 2004 i młodsi (każda drużyna może liczyć maksymalnie 12 zawodników + 2 trenerów/opiekunów, łącznie 14 osób)
4. Nagrody i wyróżnienia:
Medale dla zawodników i trenerów
Puchary i dyplomy za miejsca 1-16
Puchar dla najlepszego zawodnika w każdej drużynie
Pamiątkowa paczka z ciekawymi gadżetami dla zawodników i trenerów
Koszulki dla zawodników i trenerów
5. Wpisowe:
Wpisowe w wysokości 200 złotych należy wpłacić na podany poniżej numer konta do dnia 13 czerwca 2013.
ING BANK ŚLĄSKI
UKS UNIA STRZYBNICA ul. Armii Krajowej 24
35 1050 1230 1000 0023 6033 5182
z dopiskiem: Strzybnica Football Cup + nazwa zgłaszanej drużyny
6. Dodatki:
Organizator zapewnia:
- wodę,
- napoje,
- owoce,
- słodki poczęstunek,
- obiad,
- sędziów,
- obsługę medyczną,
- dobrą zabawę,
8. Kontakt
Bartosz Urbański
Telefon: 505-244-389
E-mail: bartekbvb@interia.pl
Dawid Ozga
Telefon: 509-708-144
E-mail: ozgus@o2.pl
9. System rozgrywek
a. Podział na cztery czterozespołowe grupy.
b. Gramy systemem „każdy z każdym” w 4 rozlosowanych wcześniej grupach
c. Drużyny za zwycięstwo otrzymują 3 punkty, za remis 1 punkt, za porażkę 0 punktów,
d. O kolejności w grupie decyduje liczba zdobytych punktów, a w dalszej kolejności bezpośredni mecz, bilans bramkowy, liczba zdobytych bramek,
e. Po I fazie turnieju następuje kolejne losowanie czterech czterozespołowych grup. Drużyny zachowują jednak swoje statystyki z I fazy i w II fazie dodają punkty z kolejnych meczy.
f. O ostatecznym zwycięstwie decyduje liczba zdobytych punktów, w dalszej kolejności bilans bramkowy, liczba zdobytych bramek.
10. Przepisy
a. Czas gry 15 min,
b. Nie ma przerw między połowami,
c. Mecze odbywać się będą piłkami rozmiaru 4,
d. Rozmiar boiska 25m x 45m,
e. Rozmiar bramek 2m x 5m,
f. Bramkarz wprowadza piłkę do gry ręką lub nogą, niezależnie czy piłka opuści pole gry czy zostanie złapana podczas akcji
g. Za brutalną grę, nieodpowiednie zachowanie zawodnikowi grozi wykluczenie 1 min. W wyjątkowych wypadkach tj. wulgarne słownictwo, uderzenie przeciwnika, itp. całkowite wykluczenie z gry (po upływie 1 minuty skład może być uzupełniony przez innego zawodnika).
h. Gra toczy się systemem 1+5,
i. Zmiany hokejowe,
j. Przy wykonywaniu stałych fragmentów gry obowiązuje odległość 5m,
k. Rzut karny z odległości 9m od linii bramkowej,
l. Kwestie sporne rozstrzyga Sędzia,
ł. Dołączoną do regulaminu listę dostarczamy w dniu Turnieju do Organizatora podczas odprawy trenerów.
11. Ubezpieczenie zawodników pozostaje w gestii startujących zespołów.
12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy na obiekcie.
13. Za zrobione przez zawodników szkody organizator będzie wyciągał konsekwencje.
14. Plan turnieju:
8:45 – 9:00 – Przyjazd drużyn, wskazanie szatni
9:00 – 9:15 – Odprawa trenerów
9:15 – 9:40 – Czas na przebranie się,
9:45 – 10:00 – Otwarcie turnieju
10:00 – Rozpoczęcie Fazy I
10:00 – 12:00 – Faza I rozgrywek
12:00 – 13:00 – Przerwa obiadowa
13:00 – 15:00 – Faza II rozgrywek
15:00 – 16:00 – Poczęstunek dla uczestników, czas na przebranie się
16:00 – 17:00 – Podsumowanie Strzybnica Football Cup, wręczenie nagród i
upominków, zakończenie Turnieju.
15. Inne
- Sprawy sporne dotyczące przebiegu turnieju rozstrzyga Organizator. Organizator zastrzega sobie również możliwość zmian w regulaminie przed rozpoczęciem turnieju.
- Nasz obiekt posiada trybuny: pojemność - 2.000 miejsc (800 siedzących) dlatego zapraszamy rodziców do dopingowania dzieci podczas rozgrywek.
- Rodzice nie mają wstępu na boisko, aby nie rozpraszać dzieci biorących udział w Turnieju.
- Nagrody zostaną wręczone wyłącznie podczas dekoracji końcowej.
- Biorąc udział w turnieju drużyna wyraża zgodę na filmowanie i fotografowanie meczów oraz ewentualne użycie nazwisk najlepszych zawodników na potrzeby prasy.
Proszę Panią kierownik o wpłacenie na wyżej podane konto 200zł wpisowego do wtorku 18.06.2013.Gdy podam kadrę na turniej każdy z rodziców dziecka biorącego udział w turnieju rozliczy się z Panią Kierownik..
Inne rozgrywki |
Mecze sparingowe |
Najbliższa kolejka 1 |
|
Brak aktywnych ankiet. |